BATXILLERAT AMERICÀ

El Diploma Dual (títol de Batxillerat Dual) és un programa oficial de convalidació internacional de títols de batxillerat creat i desenvolupat per Academica International Studies, que permet a l’alumnat obtenir dues titulacions simultànies: la pròpia del seu país (el batxillerat espanyol) i l’American High School Diploma (batxillerat nord-americà).

El batxillerat del país propi es cursa de forma presencial en algun dels instituts del país, i l’American High School Diploma es cursa en la modalitat online.

El Programa es pot iniciar a partir de 2n d’ESO i fins a 1r de Batxilerat. El darrer any per finalitzar-lo és a 2n de Batxillerat i es podrà triar en quants anys es vol fer: 2, 3 o 4 anys.

Preparant estudiants per als nous reptes

El Diploma Dual és un programa interdisciplinari que prepara els estudiants per adquirir els millors nivells de competència sobre la base de tres objectius:

• Immersió lingüística en anglès: El programa es desenvolupa al 100% en anglès, però va molt més enllà de l’aprenentatge de l’idioma. L’alumnat pensa i treballa en anglès.

• Immersió tecnològica (aprenentatge digital): Treballant en una plataforma virtual, l’alumnat té un paper actiu, marca el seu ritme d’aprenentatge, és responsable de la construcció dels seus coneixements i és protagonista del seu propi procés formatiu.

• Immersió personal (autogestió, responsabilitat i maduresa): L’alumnat adquireix responsabilitat i maduresa en el treball, amb un alt nivell d’autonomia, aprenentatge de la gestió del temps, capacitat d’adaptació i flexibilitat per treballar en entorns diferents i multiculturals.

Presentació del curs

Descarregar (Presentacio_Batxillerat_America.pdf, PDF, 1.29MB)

PROMOCIÓ D’ALUMNAT

El curs 2019/2020 ha finalitzat i amb ell una nova etapa de batxillerat dual.

Ja és el segon any formant part del programa dual d’Academica School i estem molt orgullosos del nostre alumnat.

Volem fer menció especial als primers graduats que han assolit amb èxit els crèdits corresponents i han obtingut el certificat de High School dels Estats Units:

Paula Adell
Carla Balaguer
Ana López
Anna Medallo
Marta Medallo
Enric Sánchez
Marta Liberal
Najwa Tatou

Moltes felicitats, a l’Escola Proa estem molt contents que hàgiu tingut aquesta experiència d’immersió personal, lingüística i tecnològica.

No ens volem oblidar, però, de l’alumnat que encara forma part del programa i que han treballat de valent aquest curs. Molts ànims nois i noies i molt bona feina!

Ana Castillo
Ingrid Romera
Andrea Soler
Oriol Sardà

Pels interessats i interessades, encara podeu fer la matrícula pel curs vinent.

Recordeu que per a qualsevol consulta podeu escriure a batx_america@escola-proa.cat

ROBÒTICA. Nova extra lectiva pel curs vinent

Benvolgudes famílies,

Estem preparant l’oferta d’extra lectives del curs vinent i ben aviat us la farem arribar.

Sota les tres tipologies d’activitats que teniu a l’abast habitualment -esportives, artístiques i intel·lectuals- hem volgut potenciar aquesta última afegint la robòtica per a la primària i l’eso a partir del curs vinent.

Per tal que pugueu conèixer l’entitat que ens l’oferirà, dilluns vinent 20/6 a les 17:30h vindran a l’escola a fer-nos una demostració. Serà a l’aula polivalent situada al costat de la Secretaria, us adjuntem el cartell informatiu que també trobareu a les cartelleres de l’escola.

Us hi esperem!

Salutacions cordials,

Escola Proa

estra escolar robotica

“Events” de l’escola d’idiomes per al maig

Benvolgudes famílies,

EventsDes de l’Escola d’Idiomes Proa-Activa us informem que una de les característiques del projecte és la celebració d’esdeveniments culturals que donen suport a l’adquisició de la llengua i acosten l’alumne/a a la cultura i costums dels països anglosaxons. Aquestes activitats de caràcter lúdic, que anomenem EVENTS, se celebren fora de l’horari lectiu de l’Escola d’Idiomes, són gratuïtes i d’assistència voluntària, però altament recomanable.

Events Durant aquest curs 2015-2016, de la mà del William, el nostre language assistant de l’Escola d’Idiomes, hem conegut com celebren Halloween i Christmas al Regne Unit, hem desfilat per la Fashion week de l’escola i hem jugat als jocs més tradicionals dels països anglosaxons. Per a aquest mes d’abril, us hem preparat un event on us llepareu els dits! Ens aproparem a la cultura anglosaxona a través de la seva cuina: coneixerem vocabulari relacionat amb el menjar i els utensilis de cuina i això ens ajudarà a l’hora de preparar la nostra recepta de “chocolate balls”! En aquesta ocasió convidem també als pares i mares a participar-hi, LET’S HAVE FUN COOKING WITH WILLIAM!

Dear families,

fashion_showFrom the Escola d’Idiomes Proa-Activa, we would like to remind you that one of the characteristics of the project is the celebration of cultural events which support the language acquisition and bring the students closer to the culture and traditions of the Anglo-Saxon countries. These playful activities, called EVENTS, take place outside of the Escola d’Idiomes hours, they are free of charge and it is voluntary for the students to attend –although we highly recommend the assistance.

happy_halloween2During this school year 2015-2016, thanks to William, or language assistant at the Escola d’Idiomes, we have learned how they celebrate Halloween and Christmas in the UK, we have modeled down the schools’ Fashion week and we have played the most traditional British games. For this month, we have prepared an event which will make your mouth water! We will get close to the Anglo-Saxon culture through its food: we will learn vocabulary related to cooking, kitchen utensil and food which will help us prepare our delicious chocolate balls! In this occasion, we invite all the families from the students attending the event to join us: LET’S HAVE FUN COOKING WITH WILLIAM!

logo_activa

“Events” de l’escola d’idiomes