INVESTIGACIÓ D’INVERTEBRATS A 4t

L’alumnat de 4t ja hem acabat el nostre projecte d’invertebrats!

Ha estat un procés en el que hem fet cerca i gestió d’informació, hem compartit aquesta informació amb els companys, hem construït un fantàstic lapbook i hem participat en un taller molt interessant on hem pogut mirar i tocar alguns exemplars.

Volem compartir amb vosaltres el recull en format POWER POINT que vam crear per il·lustrar les nostres exposicions orals.

Esperem que en gaudiu tan com ho hem fet nosaltres.

Arriba la Festa Major

Un cop més arriba la Festa Major de Barcelona i a l’escola ens agrada celebrar-la!!!

Durant la setmana hem estat treballant la temàtica des de diferents àrees. Hem pogut decorar els passadissos, ens han visitat els gegants de Cicle Inicial, els caps-grossos de 2n i, avui, hem ballat al voltant dels gegants d’Infantil.

Us deixem uns enllaços per a què gaudiu de les danses. Esperem que us agradin.

1r A https://vimeo.com/612645450

Mireu imatges de la celebració presentada per alumnat de 6è.

BONA FESTA MAJOR!!!

EL GRAN DICTAT DE PROA 2nCS

Com  cada any, a final de curs,  els alumnes de primària han participat en “EL GRAN  DICTAT DE  PROA”. El format ha estat una mica diferent per mantenir les mesures anti-covid però això no ha interferit en les ganes de participar i jugar, en grups  cooperatius, amb les paraules i la seva ortografia.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCS

EL GRAN DICTAT DE PROA 2nCM

Aquí us deixe m un recull d’imatges d’alguns moments de l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCM

Aquí us deixem un recull d’imatges d’alguns moments d e l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 2n CI

Com cada any, al final de curs, els alumnes de primària han participat en “EL GRAN DICTAT DE PROA”. El format ha estat una mica diferent per mantenir les mesures anti-covid però això no ha interferit en les ganes de participar i jugar, en grups cooperatius, amb les paraules i la seva ortografia.

Aquí us deixem un recull d’imatges d’algu ns moments de l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCI