Exposicions pedagògiques

Membres de l’escola participen en actes externs exposant el nostre projecte educatiu i l’experiència pedagògica a les aules.

Dissabte 11/03/17, durant la jornada de bones pràctiques organitzada per l’AEC, en Josep Maria Martorell, en Quim Mairal i la Mònica Garcia expliquen l’activitat del Cel Bru durant els darrers 26 anys. Objectius, organització, treball de coeducació entre les famílies i l’escola, experiència vital, entre d’altres, van ser els eixos principals de l’exposició.

Dimecres 15/03/17, durant la jornada sobre l’aprenentatge per tasques organitzada per la Fundació Tr@ms en col·laboració amb l’editorial Teide, en Jordi Àlvarez explica l’experiència pedagògica d’enguany. Protagonisme de l’alumne, paper de l’educador, currículum, organització, avaluació van ser els principals centres d’interès.