Fundació Tr@ms convoca el XIII CONCURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL.

Un any més, la Fundació Tr@ms convoca el concurs anual de Fotografia Digital, que té com a objectiu promoure la creativitat entre les persones que formen la nostra comunitat (alumnes, pares i personal dels centres associats).

BASES DEL CONCURS

Podran participar tots els alumnes, famílies i personal dels centres de les escoles de Tr@ms.

• Les fotografies hauran d’estar realitzades amb una càmera fotogràfica digital, amb una resolució mínima de 75 dpi.
  • La temàtica de les fotografies és ‘El soroll’.
  • Es pot presentar un màxim de 5 fotografies per participant.
  • S’hauran d’enviar com a fitxer adjunt a l’adreça concurs@fundaciotrams.org abans del dia 23 d’octubre de 2016 indicant la categoria i el Centre Educatiu.
  • Sense perjudici dels drets d’autor, les fotografies presentades passaran a formar part de la fototeca de Fundació Tr@ms per temps indefinit i podran ser utilitzades en creació de materials o documentació explicativa de les activitats de la Fundació.

El jurat, representat per totes les escoles, escollirà una fotografia guanyadora per cada categoria (alumnes, famílies i professors/es) a més de poder seleccionar fotografies finalistes. Els premis consistiran en un diploma a les fotografies finalistes i una càmera digital a cada guanyador. La presentació de les fotografies al concurs comporta l’acceptació de les presents bases.

Posem en el seu coneixement que les dades que vostè ens lliura voluntàriament, seran introduïdes a la BASE DE DADES GENERAL D’ADMINISTRACIÓ DE LA FUNDACIÓ TR@MS denominada B.D.G.A.FUN.TRAMS, registrada en el R.G.F.P. de la A.E.P.D. amb el número 2070510001 el responsable del qual és la pròpia Fundació a fi d’atendre de gestionar la seva participació al X CONCURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL i per informar-lo de les nostres properes activitats. En tot cas i en qualsevol moment, vostè pot consultar, accedir, rectificar, cancel·lar o bé oposar-se que tractem les seves dades dirigint-se’n a les nostres oficines situades a la Rambla Nova 26