L’escola del futur (taller d’alumnes interedats)

Arran del projecte Escola Nova 21, el passat 25/05/17 tots els alumnes de l’escola vam realitzar un taller conjuntament. Els docents ens van donar l’oportunitat de poder somniar quina escola volem, quines coses ens agraden més i quines voldríem canviar i/o fer.

A les 09:00 vam fer 45 grups. Els professors ens havien distribuït prèviament. Els grans vam anar a buscar els més menuts per anar a treballar a diferents llocs de l’escola. Els fillols tenim uns padrins molt bons!

Primer vam veure el curt Alike, que parla sobre la creativitat, una qualitat que mai podem perdre. Ens va agradar molt i ens va ajudar a imaginar l’escola Proa en el futur.

Els més grans ens van ajudar als més petits a entendre què és el més important d’aprendre a l’escola. A la gran majoria ens agrada venir perquè ens agrada trobar i conviure amb els nostres amics.    Vam acabar fent un dibuix amb què expressem com volem que sigui Proa en el futur.