MEGAFONIA MUSICAL: “REBEL BLOCKADE RUNNER” + “CAN’T STOP THE FEELING”

JA ÉS AQUÍ EL CARNAVAL!!
Aquesta setmana el rei Carnestoltes torna a prendre el poder per treure’ns de la rutina i l’avorriment i portar-nos gresca i xerinola!! Tindrem dues cançons que bé podrien haver acompanyat la publicació sobre bandes sonores de fa dues setmanes, ja que totes dues ho són, però que segur que a més ens ajudaran a fer volar la imaginació i a moure l’esquelet!!

Per entrar escoltarem “Rebel blockade runner”, el tema principal de les pel·lícules de la saga Star Wars. Composada i dirigida per John Williams i interpretada per l’Orquestra Simfònica de Londres s’ha convertit en una melodia imprescindible per a qualsevol que es vulgui disfressar de Jedi, Darth Vader, mestre Yoda o Leia… potser fins i tot d’astronautes o alienígenes? Esperem que la proposta us agradi, ja que n’hem rebut dues peticions: la Monica mare del Teo Gaona (1r) i en Tomás pare d’en Bernat Puigcerver (4t) creuen que triomfaran. Moltes gràcies per enviar-la!

Per sortir de l’escola ballarem amb Can’t stop the feeling”, de Justin Timberlake. Aquesta cançó tan alegre va ser composada per a la banda sonora de la pel·lícula “Trolls” (2016) i va ser guanyadora d’un Grammy i nominada a l’Oscar com a millor cançó. Recordeu que els companys de 1r ens la van presentar pel concert de Nadal? Quins valents! La Clàudia Agustinas (3r) creu que és una bona cançó per sortir ballant, gràcies per la proposta!

Aquesta setmana no us descuideu els mitjons desaparellats, el pijama, la botifarra d’ou, el pentinat divertit, les disfresses… i la nostra llista d’Spotify, amb totes les cançons, incloses les d’aquesta setmana! Bon Carnaval a tothom!