Música a l’escola

A Proa ens agrada la música. Per aquest motiu, enguany hem instal·lat l’equipament per tal que, a les entrades i sortides, puguem escoltar les nostres cançons preferides.

Per la la setmana del 13 al 17 de febrer els alumnes de 6è hem triar aquestes cançons:

• Els nens de 6èA hem escollit la cançó “The Nights” de Tim Berling, més conegut pel nom artístic d’Avicii. És una cançó original en anglès que es va versionar per la Marató de TV3; en català la coneixem per “Les nits no moren mai”. L’hem triada perquè ens agrada molt, té molt ritme, és alegre i divertida…Tres dies de la setmana sonarà en català i dos dies en anglès.
  • Els nens de 6èB hem escollit “Alone”, d’Alan Walker perquè  volem dir a tothom que mai estàs sol, sempre tens algú al costat que t’escolta i t’estima.