EL JOC PERDUT

A la Recerca del Joc Perdut.

L’objectiu principal d’aquesta activitat és recuperar el joc popular i tradicional i els principals destinataris són els alumnes d’educació infantil de P-5.

S’ensenyen diferents jocs abans de la trobada: LA MASOVERA, MAKETUTUEPÁ, LA MARGARIDETA, ESTÀTUES DE SAL i es fa una trobada final amb espectacle. Enguany el lloc de l’encontre és el PARC DE l’ESPANYA INDUSTRIAL, on es reuniran uns 500 infants de diferents escoles del barri.

La MAGALI regala somnis a diferents personatges – el pagès, el sabater, el pastisser i el músic-. Aquests, a canvi, ens donen les instruccions perquè puguem fer un joc.

En els somnis apareixen gallines, lleons, girafes de xocolata i un pop.

El darrer joc que ens deixa el músic és un joc d’atrapar nens per part dels adults. Així passen de tenir el nas petit a una mica més llarg. I és aquest el joc que buscàvem: EL JOC PERDUT que ens permet relacionar-nos amb nens que no coneixem, divertir-nos junts, engrescar-nos i a fer nous amics.

Tenir amics i JUGAR amb amics és una gran sort i ja els hem TROBAT!