CASTANYADA 2017

Amb l’arribada de la tardor i a l’acabar el mes d’octubre ens agrada poder celebrar la CASTANYADA a l’escola.

Per això, és necessari que prèviament, els nens i nenes de Cicle Inicial i Mitjà, haguem fet uns panellets boníssim, que no ens porten massa feina i seran de bon menjar.

Un cop acabats i ben cuits, vam repartir-ne entre el personal de l’escola, que van estar molt agraïts.

Aquest dimarts passat, una colla de castanyers i castanyeres del Montseny van venir fins la nostra escola per oferir-nos les millors castanyes dels seus boscos.

La mateixa tarda, el Cicle Inicial i el Mitjà vam poder gaudir de l’audició d’unes històries fantàstiques.

Als nois i noies de Cicle Superior ens agradava celebrar, a més a més, “el Halloween”. Ben guarnits per a l’ocasió, vam passar la tarda de dimarts fent uns tallers rotatius molt ambientats.

Vam acabar la tarda menjant castanyes al pati.

Vam passar-ho d’allò més bé!!!