S’apropa la CodeWeek2015

Per a aquells que no ho conegueu la CodeWeek és una setmana en la qual s’organitzen activitats i esdeveniments en els quals un es pot introduir en el món de la programació de manera divertida i emocionant.

Del 10 al 18 d’octubre se celebrarà doncs la 3a edició de la setmana de la programació Codeweek promocionada per la Unió Europea que pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera atractiva.

L’objectiu és promoure l’aprenentatge de la programació com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat. Com diu l’Alessandro Bogliolo, líder de l’edició Codeweek d’enguany, “Aprendre a programar és donar forma al nostre futur”

Code week proa

Des de l’escola hi participarem seguint el programa MSchools de Programació d’aplicacions mòbils amb els alumnes de l’optativa d’informàtca de 4t d’ESO i també des de la primària amb la programació de videojocs en scratch que fan els alumnes de 6è.