preparen berenars i festes d’aniversari

Estimats pares i mares,

Volem anunciar-vos que els alumnes de 4t d’ESO començarem a vendre berenars a partir de les 5 de la tarda. Aquests berenars es vendran per recaptar diners pel nostre viatge a Devon, Anglaterra.

Tots els diners que es recaptin durant tot el curs mitjançant els guanys dels berenars i d’altres activitats aniran íntegrament als nostres pares per tal de facilitar-los el pagament del viatge.

Els berenars es vendran els dilluns i dijous de cada setmana, a partir de les 17 h just al davant de la Secretaria del carrer Almeria.

També volem aprofitar l’ocasió per oferir-vos l’organització de festes d’aniversari pels alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n de Primària. Les festes serien els divendres a la tarda, per encàrrec de les famílies, i ens ocuparíem de preparar l’espai, el berenar i els pastissos, així com de l’animació. Si esteu interessats en aquesta activitat només cal preguntar a la secretaria del c/ Almeria 57 o bé demanar-nos informació els dies que fem els berenars.

Ja us anirem informant d’altres activitats a mesura que avanci el curs.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració.

Alumnes de 4t ESO

Per a més informació

CantosIsabel
ISABEL CANTOS

Telèfon: 934 219 529, ext. 401
Horari d’atenció al públic: 8:00h. a 15:00h.
icantos@escola-proa.cat

Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.