Famílies interessades

L’Escola Proa és una escola concertada d’iniciativa social. Va ser creada l’any 1966 per un grup de famílies del barri de la Bordeta que posteriorment esdevingué l’Associació de Pares Bordeta- Sant Medir, actual entitat titular de l’escola.

L’esforç i el compromís d’aquelles famílies van culminar amb el naixement d’una escola per als seus fills i filles i per a tots els infants del barri que els seus fundadors van somiar com a activa, de qualitat i arrelada a la cultura catalana.

L’actual comunitat educativa de l ́Escola Proa és i se sent hereva d’aquell somni, convertit en realitat per la implicació personal i col·lectiva de tots els que en formem part, els quals estem fermament compromesos a proporcionar la millor educació als nostres infants i joves. Per tal d’aconseguir-ho, mantenim l’esperit fundacional i, al mateix temps, la mirada posada en el present i en el futur, amb el convenciment que l’educació és el millor llegat que podem oferir a les noves generacions, la principal eina de progrés de les persones i de tota la societat.

Per què PROA?

padrins-2Proa és una escola concertada, catalana i laica, amb un projecte de P3 a Batxillerat, molt propera a les famílies, on l’alumne és el protagonista de la seva educació.

Informació preinscripcions

La preinscripció és el procés pel qual se sol·licita l’admissió per obtenir plaça a l’Escola.

El Departament d’Ensenyament ha publicat les dates i informació rellevant referent al procés de preinscripció oficial per al curs 2018/2019, que aquest any serà del 13 al 24 d’abril (ambdós inclosos), per als nivells d’ensenyament obligatori.

La documentació que caldrà portar per tal de formalitzar la preinscripció és la següent:

• Original i fotocòpia del DNI dels pares o tutors legals i de l’alumne si ja el té (encara que sigui menor de 14 anys).
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents referents a la filiació.
  • Original i fotocòpia de la Targeta d’Identificació Sanitària (TIS) de l’alumne.
  • Número d’Identificador de l’Alumne (per alumnes de P4 a 2n de Batxillerat). Aquest número l’heu de demanar a l’escola on l’alumne es trobi escolaritzat actualment.

Les famílies que tingueu una situació més específica, podeu trucar-nos al 934219529 i us informarem de la documentació que haureu de portar per tal justificar la baremació.