50è aniversari

Línia de temps

Si tens documents, imatges…, ajuda’ns a completar-la. Entre tots podem convertir-la en el millor document de la història de la nostra Escola.

Vídeo resum de les activitats del 50è aniversari

Trobada d’exalumnes. Una foto pel record

Quina festassa la trobada d’exalumnes dissabte 18 de febrer al vespre. Moltes gràcies a tots els que vàreu venir i la vàreu fer tan gran.
Resum de la trobada d’exalumnes
Les fotos dels moments de la festa
Descarrega la fotografia de la teva promoció (resolució de l’original)

Dedicat a totes les persones, pares, mares i mestres, que van crear la nostra Escola

Fa 50 anys l’Escola Proa va néixer com a fruit del vostre somni i de la vostra decidida implicació. Fa 50 anys que l’Escola avança, tot fent pinya, per donar el millor a les noves generacions. Avui us volem transmetre el reconeixement més sincer i agraït de tota la comunitat educativa que vàreu iniciar. El vostre exemple transformador ens inspira. Com a hereus vostres que som, seguirem acompanyant els infants i joves en el seu creixement, amb il·lusió renovada i amb la confiança d’ajudar a fer, entre tots, unes persones, uns ciutadans, un país i un món cada vegada millors. El vostre llegat perdurarà, com ho farà també el nostre agraïment.

5 de gener 2017
Amb motiu de l’homenatge als fundadors de l’escola, durant les festes de Nadal “elPeriódico” parla de nosaltres.

Els homenatges

19 de desembre 2016
La tarda del 19/12/16 l’escola va homenatjar totes aquelles persones que ara fa 50 anys van fer realitat el somni de l’Escola Proa.
L’acte va estar carregat d’emotives paraules, testimonis tant gràfics com verbals i el contagi de la il·lusió inicial del nostre projecte educatiu.

Selecció d’imatges

L'educació vivencial i la implicació de les famílies són trets fonamentals de l'Escola Proa. El centre celebra 50 anys a la Bordeta https://bit.ly/2gHPkEa

Posted by btv notícies on Wednesday, 30 November 2016

BTV Notícies 73

29 de novembre 2017

Amb motiu del 50è aniversari de la nostra escola, parlen de nosaltres al BTV Notícies 73

Diari digital el 3.cat

26 d’octubre 2016
Us recomanem el reportatge del diari digital el 3.cat sobre la nostra festa d’inauguració. Aquest és l’enllaç. Hi ha unes quantes fotografies de l’acte.

quadre_50

Quadre commemoratiu del 50è aniversari

21 d’octubre 2016
El passat divendres (21/10/16) l’Elisa Soro, ex alumna de l’escola, va presentar el quadre commemoratiu del 50è aniversari de l’escola durant la festa d’inauguració d’aquest any de celebració. Amb aquesta obra es vol agrair la història de la nostra escola i tot el bon treball i l’entusiasme que han fet possible aquest aniversari.

La cançó commemorativa

La Coral RessonS dirigida per la Mireia Farrés, ha enregistrat, a l’estudi de gravació Medusa de Barcelona, la cançó commemorativa del 50è aniversari de l’Escola.
La lletra la van fer alumnes de 2n i 3r d’ESO amb els seus profes Eduard Niubó i Xabi Gual.
La música la va composar en Roger Rodés, músic i ex-alumne de l’Escola.
veure Vídeo

.

Petites obres d’art

Hem fet en cartó pedra el número 50 i ara estem demanant a diferents persones que el personalitzin. Us presentem els primers treballs per tal d’anar fent boca.

50Elisa Soro
Elisa Soro