Campus Vòlei

AQUEST ESTIU 2n CAMPUS DE VÒLEI! T’HI APUNTES?

Iniciació i perfeccionament de la tècnica: entrenaments, partidets, concursos, modalitat platja…
També inclourem jocs d’aigua, piscina, una sortida setmanal… tot plegat en un format lúdic i esportiu. Hi haurà una samarreta de regal per tothom que hi participi!

Sempre amb els valors que els esports d’equip ens aporten (salut, respecte, creixement, germanor, cooperació, compromís…). L’objectiu és que tothom que hi participi s’ho passi molt bé i gaudeixi d’aquestes setmanes tot fent amistats.

Farem grups de nivell i edat similar, amb un mínim de 8 participants per grup.

Per a l’alumnat (de l’escola Proa i de la resta d’escoles del barri i la ciutat!) de 3r de primària fins a 2n de Batxillerat.

Disposeu de tota la informació al següent document:

Descarregar (CAMPUS-VOLEIBOL-ESTIU-22_INFO_PREUS.pdf, PDF, Desconocido)

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
campusvolei@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com