Campus Vòlei

AQUEST ESTIU 2024, IV CAMPUS DE VÒLEI! T’HI APUNTES?

El campus de la Fundació privada ressons que s’esdevé a les instal·lacions de l’escola Proa va dirigit a alumnes des de 3r de primària fins a 2n de batxillerat.

Es tracta d’un conjunt d’activitats esportives que afavoreixin el desenvolupament individual i col·lectiu en la tecnificació del vòlei. Adaptem les activitats segons el grau de coneixement d’aquest esport, permetent així, iniciar-se en el vòlei, o millorar la tecnificació .

Totes les activitats estan organitzades, realitzades i avaluades pel personal tècnic de l’escola que té la titulació en tècnic de l’esport.

Els objectius que treballem durant el campus són:

• Fomentar la participació activa en les activitats proposades.
  • Crear consciència del joc en equip i col·lectiu.
  • Realitzar activitats d’escalfament i retorn a la calma específiques.
  • Desenvolupar les habilitats i destreses bàsiques de la pràctica del vòlei.
  • Aprendre a conviure en un entorn competitiu.
  • Adquirir i reforçar hàbits d’higiene abans i després de realitzar qualsevol activitat esportiva.
  • Aprendre a respectar el material i les instal·lacions que s’utilitzen per a la pràctica esportiva.

Descarregar (Dossier-Campus-Voleibol-2024.pdf, PDF, 411KB)

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
campusvolei@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:

Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com