Campus vòlei

Des de ja fa un temps, el vòlei a Proa està agafant un interès en les diverses edats dels alumnes. Per aquest motiu, a l’estiu del 2021 engeguem una iniciativa nova de fer un campus de vòlei pels alumnes de 4t de primària fins a 2n de BTX.

Les jornades són matinals (de 9h a 13h), a excepció d’un dia a la setmana que es fa una sortida de tot el dia fins les 17.00h. També hi ha l’opció de quedar-se a dinar a l’escola.

Amb aquestes jornades matinals es vol incentivar l’interès pel vòlei, creant una identitat pròpia de Proa!

Descarregar (informacio_campus_volei.pdf, PDF, Desconocido)

INSCRIPCIÓ CAMPUS VÒLEI PROA

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
campusvolei@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com