Durant aquestes últimes setmanes, a l’hora d’anglès i als patis d’anglès hem estat treballant els colors de l’arc de Sant Martí.
Per tal de fer-ho més divertit vam fer diferents jocs, la primera setmana per equips havíem d’anar trobant els diferents colors del rainbow: red, orange, yellow, green, blue, indigo and purple, i així cada equip havia d’aconseguir muntar el seu propi arc.
La següent setmana vam canviar d’equips i enlloc de buscar cada un el seu propi arc, van haver de buscar els diferents materials de cadascun dels colors del rainbow per així aconseguir construir-ne un de gran conjuntament. Aquesta vegada els colors a buscar eren: red, orange, yellow, green and blue.
Avui que és dijous gras hem gaudit d’aquest dia esmorzant un entrepà de truita tots junts.
A mig matí ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola, per celebrar la seva arribada ens hem trobat amb els nostres companys de primària al pati per rebre’l i llegir el pregó que han preparat els alumnes de l’escola.
A més tal i com dictaven les consignes avui tocava venir amb un complement d’algun personatge conegut o famós mireu quina varietat hem tingut!
Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!
També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!
A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.
La setmana passada vam acabar la primera ronda del Cookery Workshop a P4, tots hem fet ja la nostra “Giant Biscuit”!
Durant el taller hem introduït el nom dels ingredients i els passos a seguir en anglès i així ampliat el nostre vocabulari. Per fer la Giant Biscuit hem utilitzat: flour, sugar, eggs, butter i almonds i els procediments a seguir han estat: add, mix, spread i bake.
Ara que us hem deixat amb el caramel a la boca dels ingredients i els procediments us deixem la recepta per si algú de vosaltres la vol repetir a casa seva:
Ingredients:
200gr d’ametlla palet o filetejada
120gr de sucre
30gr de farina
40gr de mantega
3 clares d’ou
Passos a seguir:
– Separem les clares del rovell de l’ou i les barregem amb el sucre (el rovell no el farem servir).
– Un cop ho tenim ben barrejat, afegim la farina i seguim remenant.
– Tot seguit hi posem la mantega (una mica desfeta) fins aconseguir una barreja homogènia, llavors incorporem les ametlles a poc a poc.
– Ja per acabar, escampem la massa per tota la safata intentant que quedi tota del mateix gruix i que no es facin forats, la posem al forn a 180º durant uns 15-20 minuts i llest! Bon profit!
Finalment, us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure quins cuiners estem fets!
Aquest dimarts i avui dijous els nens i les nenes de P4 han anat a visitar algunes classes de primària i al director per desitjar-los unes Bones Festes. L’activitat dins de l’estona d’anglès ha volgut simular el conegut “Christmas Carolling” anglès on els cantaires truquen les portes de les cases i els canten una cançó.
Per fer-ho els alumnes de P4 han cantat la cançó de “We wish you a Merry Christmas” i a canvi ells també ens han cantat una cançó nadalenca en anglès, els padrins de 6è “All I want for Christmas” i els de 4t “I want a hippopotamus for Christmas”. Com que ho han fet tan i tan bé els han donat uns dolços nadalencs en agraïment.
Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.
Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.
Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!
Dijous i divendres de la setmana passada els nens i les nenes de P3 i P4 respectivament van a anar a visitar amb els seus padrins i padrines de 5è i 6è unes fires de pessebres.
P3 i 5è van anar a visitar la Fira de Pessebres de Sants, van veure figuretes del pessebre, tions, diferents objectes de decoració de Nadal i a més a més van aprofitar per comprar la molsa del pessebre.
Per altra banda, P4 i 6è van anar a visitar la Fira de Pessebres de Sagrada Família allà van veure un munt de figueretes de pessebres, tions, moltíssimes decoracions diverses i fins i tot avets!
Van passar una estona molt bonica tots plegats i al acabar van tenir la sort de trobar-se un tió gegant, mireu les fotos!
Ús de cookies. Aquesta web utilitza cookies per recollir dades d'analítica. Pot acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar tot" o configurar-les o rebutjar el seu ús clicant "Mostra les preferències".
Funcional
Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.