ELS DE 2N HEM ANAT AL PARK GÜELL

La setmana passada, com a cloenda del projecte de Gaudí que hem fet aquest curs, vam anar al Park Güell

Vam veure de prop la sargantana, les columnes, el banc ondulat i moooolt de trencadís!!

Vam dinar allà mateix i després vam fer una excursioneta fins al mirador de les tres creus.

Va ser un dia magnífic!!!!

PARELLES LECTORES 2n i 5è

El dijous 7 de juny vam fer la darrera trobada de les parelles lectores d’aquest curs entre  2n B i 5è B.

Aquesta vegada hem preferit llegir els treballs que han fet els nens i nenes d’ambdues classes: els de 2n van fer uns contes  cooperatius molt divertits  a l’aula i els de 5è van fer uns cal.ligrames preciosos.

Hem compartit una tarda molt agradable i ha estat molt entretinguda.

Els ha encantat llegir treballs que han fet ells mateixos!!

JOCS FLORALS DEL DISTRICTE

Com cada any, els millors escrits de la nostra escola els presentem als Jocs Florals Escolars del districte de Sants-Montjuïc.

Aquest any han seleccionat els següents alumnes, cadascun de la seva categoria:

2n.-B      Prosa. Lúa Rodríguez i Martínez i Aitor Álvarez i Beazcua
“Per què tenim nom?”

3r.-B       Prosa. Bruna Vergara i Agramunt “La vaca que no feia
llet”
4t.-B       Poesia. Berta Pérez i Pérez “Conill”
6è.-A      Prosa. Pau Guim i Ferrero “Un conte que mai hauria de ser
real”
En Pau també ha guanyat aquest any el 1r premi de la demarcació
de Barcelona al certamen Sambori Òmnium.

ESO2B   Prosa. Fiona Cívico i Aparicio “Farley Borrow”
ESO4A   Prosa. Ruth Cevallos i Gazo “La Màquina del temps”
Batx.1C  Prosa. Pilar Reviriego i García “La noia del tramvia blau”

La Festa de les lletres s’ha celebrat a la Seu del Districte i com cada any, ha estat fantàstica! Hi ha hagut parlaments, actuacions i moltes emocions.

La Lúa Rodríguez i l’Aitor Álvarez han guanyat un segon premi de la seva categoria.

La Fiona Cívico i la Pilar Reviriego, a més d’haver estat guanyadores en la seva categoria, cadascuna representarà el districte de Sants-Montjuïc als Jocs Florals de la Ciutat de Barcelona.

Enhorabona a tots set pels vostres meravellosos escrits i molta, molta sort Fiona i Pilar!

EXCURSIÓ CENTRE D’APROPAMENT A LA NATURA DE NAVÀS 2N

Fa uns dies els nens i nenes de 2n vam anar al centre d’apropament a la natura a Navàs, a veure i tocar animals salvatges i domèstics.

Els dos mnitors que vam tenir ens van explicar moltes curiositats de tots els animals que vam veure.

El més emocionant és que vam poder tocar molts animals que normalment és molt dificil poder-ho fer.

Vam tocar: una iguana, un camaleó, un mussol, un falcó, una àliga, cabretes,una serp ….i fins i tot emús!!!

Vam tenir un dia esplèndid i ens ho vam passar molt i molt bé!!!

Sortida Serra Marina

Els nens i nenes de primer hem començat a treballar les plantes, per això vam fer una sortida a la Serra Marina  (Santa Coloma de Gramanet).

Primer vam anar al museu Torre Balldovina a fer uns tallers: Vam fer una bossa de sal amb olor, una altra bossa amb herbes aromàtiques i una ampolleta amb essència.

A la tarda vam anar a fer una passejada per la Serra Marina i, en grups, vam buscar les herbes que ens havien ensenyat al matí.

Va ser una sortida intensa i molt divertida i els tallers ens van agradar molt.