Informació preinscripcions

La preinscripció és el procés pel qual se sol·licita l’admissió per obtenir una plaça en una escola pública o privada concertada.

Un cop feta la preinscripció, els centres han de puntuar les sol·licituds que han rebut d’acord amb el barem previst i ja poden informar de l’assignació de les places.

La confirmació de la plaça assignada es fa durant el procés de matriculació.

Han de sol·licitar la preinscripció tots els alumnes que han d’iniciar l’educació infantil, l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i el Batxillerat Artístic. També s’han de preinscriure tots els alumnes que volen canviar de centre o que no s’han matriculat el curs anterior.

El Departament d’Ensenyament ha publicat les dates i informació rellevant referent al procés de preinscripció oficial per al curs 2018/2019, que aquest any serà del 13 al 24 d’abril (ambdós inclosos), per als nivells d’ensenyament obligatori.

La documentació que caldrà portar per tal de formalitzar la preinscripció és la següent:

• Original i fotocòpia del DNI dels pares o tutors legals i de l’alumne si ja el té (encara que sigui menor de 14 anys).
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents referents a la filiació.
  • Original i fotocòpia de la Targeta d’Identificació Sanitària (TIS) de l’alumne.
  • Número d’Identificador de l’Alumne (per alumnes de P4 a 2n de Batxillerat). Aquest número l’heu de demanar a l’escola on l’alumne es trobi escolaritzat actualment.

Les famílies que tingueu una situació més específica, podeu trucar-nos al 934219529 i us informarem de la documentació que haureu de portar per tal justificar la baremació.

preinscripció gencat

Per a més informació

CARME LUQUE

Telèfon: 934 219 529, ext. 206
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cluque@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat