L’alumnat de l’escola Proa participa en les Proves Cangur

Com cada curs, el proper 14 de març l’alumnat de l’escola Proa, des de Primària fins a Batxillerat participa de les Proves Cangur, una competició matemàtica internacional que posa a prova les seves habilitats en raonament matemàtic i en la resolució de problemes.

A l’escola ens agrada participar d’aquestes proves, ja que fomenten el pensament logicomatemàtic i la creativitat en la resolució de problemes, fent que l’aprenentatge de les matemàtiques sigui un procés més amè i motivador. La preparació de les proves Cangur ajuden a afrontar situacions acadèmiques on es requereix rapidesa i precisió en la presa de decisions. Desitgem molta sort a l’alumnat que participa d’aquesta iniciativa acadèmica.

L’alumnat de l’escola Proa participa en les Proves Cangur

Altres articles destacats