Participació de l’Escola Proa en la Cursa Solidària

Aquest mes de març a l’escola se celebra la cursa solidària en suport a l’ONG del barri, Avismon. Aquesta iniciativa promou l’activitat física entre l’alumnat i l’adquisició d’hàbits saludables, així com permet a l’alumnat transformar el món en un espai més amable i solidari.

Prèviament, des de la tutoria s’ha treballat a les classes els problemes que ha de fer front la gent gran del nostre entorn, donant visibilitat a realitats que són ben presents en el nostre entorn, però que sovint són poc conegudes pel nostre alumnat.

Per participar en la cursa solidària, cal que cada alumne/a trobi una persona patrocinadora que faci una donació en el seu nom. Per cada volta que l’alumnat faci al pati de l’escola, la persona patrocinadora farà una donació a Avismon.

Aquesta organització treballa per millorar la qualitat de vida de les nostres persones grans que viuen soles o en situació de vulnerabilitat proporcionant-lis suport emocional, acompanyament i ajuda pràctica. Organitzen visites domiciliàries, activitats socials i altres serveis que contribueixen a combatre la solitud i a fomentar el benestar dels avis.

Aquesta activitat permet al nostre alumnat entendre la importància de la solidaritat i la col·laboració comunitària.

Participació de l’Escola Proa en la Cursa Solidària

Altres articles destacats