Escacs

Amb la col·laboració de l’Escola Catalana d’Escacs, aprofundirem i enfortirem els coneixements estratègics i tàctics per tal d’assolir una major tecnificació i una comprensió cabal del joc. Les sessions estan basades en la pràctica del joc i l’aprenentatge en grup mitjançant el taulell mural i la pissarra digital. Organitzarem cada sessió explicant estratègies i tàctiques que posteriorment utilitzarem resolent les posicions relacionades amb els elements explicats i farem exercicis diversos com coordenades del tauler i problemes tàctics amb temps determinat.

Els infants es formaran prenent decisions, planificant i assimilant que, per millorar, tant bons són els èxits com les derrotes.

Cursos: primària. Dia: dijous. Horari: migdia. Quota: 27€/mes

Escacs