Futbol Sala

Amb la col·laboració del Club Esportiu Màgic Sants, el nostre objectiu és promoure activitat esportiva de qualitat, contemplant com a trets fonamentals:

• Educació en els valors positius que pot transmetre l’esport.
    • Realització de pràctica esportiva en un entorn i espai segur.
    • Disposar de personal tècnic qualificat que asseguri l’aprenentatge i gaudiment dels infants.

La visió de l’entitat és crear equips esportius Proa-Màgic Sants que treballin els valors i
gaudeixin del futbol sala.

1r i 2n de primària: Iniciació a aquest esport amb jocs adaptats al mateix, sessions dinàmiques a través d’exercicis i jocs amb l’objectiu de conèixer els conceptes bàsics i gaudir de la pràctica esportiva. Aquesta proposta es pot complementar amb trobades amb altres escoles on es juguin partidets per tal que les famílies i participants tinguin un primer contacte amb la “competició” (trobades mensuals o trimestrals, en funció de l’evolució dels grups).
3r i 4rt de primària: Introducció als aspectes tècnics i tàctics bàsics i a la competició amb l’objectiu de gaudir de la pràctica esportiva i utilitzar la competició com a eina educativa. Tindran l’opció de participar a la lliga escolar del CEEB.
5è i 6è de primària: Assentament dels aspectes tècnics/tàctics amb l’objectiu de gaudir de la pràctica esportiva i utilitzar la competició com a eina educativa. Tindran l’opció de participar a la lliga escolar del CEEB.

Per garantir un bon funcionament dels equips i garantir l’aprenentatge, recomanem entrenar dos dies per setmana.

Cursos: 1r/2n EP. Dies: dimecres i divendres. Horari: 17h a 18’15h.
Cursos: 3r/4rt EP. Dies: dimarts i dijous. Horari: 17 a 18’15h.
Cursos: 5è/6è EP. Dies: dilluns i dimecres. Horari: 18’15h 19’15h.

Quota entrenaments 1dia/setmana: 28€/mes.
Quota entrenaments 2dies/setmana: 40€/mes.
Quota competició CEEB – 3r a 6è de primària: 55€/any.

Futbol Sala

• Educació en els valors positius que pot transmetre l’esport.
    • Realització de pràctica esportiva en un entorn i espai segur.

gaudeixin del futbol sala.

Cursos: 1r/2n EP. Dies: dimecres i divendres. Horari: 17h a 18’15h.
Cursos: 3r/4rt EP. Dies: dimarts i dijous. Horari: 17 a 18’15h.
Cursos: 5è/6è EP. Dies: dilluns i dimecres. Horari: 18’15h 19’15h.

Quota entrenaments 1dia/setmana: 28€/mes.
Quota entrenaments 2dies/setmana: 40€/mes.
Quota competició CEEB – 3r a 6è de primària: 55€/any.

Altres extraescolars a Proa