Bàsquet

Amb la col·laboració del Jac Club Sants l’activitat és una proposta formativa de bàsquet escolar que introduirà als infants en aquest esport a partir de 1r de primària.

L’objectiu és formar-se en valors esportius i aprendre la tècnica i la tàctica del bàsquet, per tal de configurar uns equips Proa-Jac per formar part de la competició escolar (CEEB) a partir de 3r de primària. L’escoleta, el bàsquet formatiu de 1r i 2n de primària, té l’objectiu d’aprendre les nocions bàsiques de l’esport i valors com el treball en equip, la companyonia, el respecte, hàbits saludables, … Durant el curs participaran en partidets i trobades amb altres escoles o clubs. La finalitat és impulsar aquest  esport aconseguint una base de jugadores i jugadors tenint equips propis homogenis en edats i nivells, gaudint de l’equip dins i fora de la pista.

L’organització serà la següent per a tots els participants a l’activitat:

• Ràtio màxim per equip, 12 jugadors/es
  • 2 entrenadores/s per equip (ràtio màxim 6 infants per tècnic)
  • Selecció dels tècnics des de JAC Sants

Dies: entrenament 2 dies per setmana: Dilluns i Dimecres
Horari primària: 17h a 18’15h
Horari ESO: 17h a 18’15h o 18’15h a 19’15h (segons inscripcions)
Cursos: 1r EP a 2ESO.
Quota entrenaments: 49€/mes.
Quota competició CEEB: 80€/any

Bàsquet

L’organització serà la següent per a tots els participants a l’activitat: