Xinès – Novetat!!!

Amb la col·laboració de la professora Na Lin, nativa qualificada i amb una llarga experiència impartint classes, us oferim l’aprenentatge d’aquest idioma amb un mètode immersiu, natural, lúdic i participatiu.
学习中文分了3个年龄组别,为了激发孩子们学习中文的兴趣,我们会以游戏互动、讲故 事等丰富多彩的形式来学习中国文化,例如中国十二生肖的故事。2024年是中国龙年, 课堂生动有趣,孩子们会 听、说、读、写四个方面一点点地深入学习中文。

Per atraure l’interès dels infants en l’aprenentatge de l’idioma xinès, hem estructurat el programa en tres nivells d’edat. Les classes tindran un format interactiu i narratiu, utilitzant jocs i contes per presentar l’enriquidora cultura xinesa, com la història dels dotze animals del zodíac xinès. Donat que enguany (2024) és l’any del drac, aquest serà el nostre centre d’interès. Les lliçons són vibrants i entretingudes, el que permet als infants submergir-se gradualment en l’idioma a través de les habilitats auditives, de conversa, lectura i escriptura.

Infantil 4, Infantil 5 i 1r de Primària
这个年龄段的孩子已经开始对学习有探知的兴趣,容易快速学习一门新的语言。中文课程 设计以游戏互动为主,通过舞蹈、儿歌、制作手工来学习中文,以会说中文、能听懂简单 的日常中文为主要学习目标。
A aquesta edat els infants comencen a mostrar interès en explorar i tenen facilitat per aprendre un nou idioma. Les sessions tindran un format lúdic, utilitzarem balls, cançons infantils i activitats manuals per aprendre l’idioma. L’objectiu principal és que els infants puguin parlar i entendre xinès bàsic en situacions quotidianes.

2n, 3r i 4t de Primària
年级,这个年龄段的孩子已经具备了很好的学习能力,重点学习中文的基础拼音和积累词 汇量,会阅读中文课文,了解中国传统文化和礼仪。课程设计有手工制作和歌曲等,同时 需要购买中文书籍。

A aquesta edat els infants ja posseeixen habilitats d’aprenentatge sòlides i s’enfoquen a acumular un vocabulari bàsic de xinès a través de l’aprenentatge de la fonètica i la lectura de textos xinesos. També es familiaritzen amb la cultura tradicional xinesa i a les sessions inclourem activitats manuals, cançons i l’adquisició de llibres en xinès.

5è i 6è de Primària
年级,这个年龄段的学生开始学习中文基础拼音,掌握了一定的词汇量后,学习中文日常 沟通语,会基本沟通,从听、说、读、写四大基本语言要素开始深入学习中文,有教材需 要购买。

Una vegada que els infants ja han adquirit un vocabulari bàsic a través de l’aprenentatge de la fonètica de l’idioma, poden comunicar-se bàsicament en situacions quotidianes en xinès. A partir d’aquí, aprofundirem en l’aprenentatge de l’idioma, començant per l’escolta, la parla, la lectura i l’escriptura. Serà necessària l’adquisició de llibres per seguir les sessions.

Cursos: I4, I5 i 1r. Dia: Divendres. Horaris: 17 a 18’30h (sessió d’1h15min). Quota: 49,50€/mes
Cursos: 2n, 3r i 4rt. Dia: Dimarts. Horaris: 17 a 18’30h (sessió d’1h15min). Quota: 49,50€/mes
Cursos: 5è i 6è. Dia: Dijous. Horaris: 17 a 18’30h (sessió d’1h15min). Quota: 49,50€/mes

Xinès – Novetat!!!