Lali Arrufat

Hola, soc la coordinadora i la persona referent de les activitats extralectives de la Fundació Privada Ressons a l’Escola Proa. Soc administrativa i tinc formació en l’àmbit del lleure.

L’experiència de treballar a l’escola és una combinació idònia d’aquests dos àmbits que encaixen amb el meu tarannà. El meu objectiu és assegurar que totes les activitats extraescolars es realitzin de forma òptima amb una gestió organitzada i una comunicació efectiva, contribuint en una bona convivència de la comunitat i facilitant les eines necessàries per a un aprenentatge constant que sigui una guia per al creixement personal dels infants.

Contacta'm

Lali Arrufat

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Direcció Administrativa

Soc una persona compromesa amb l’educació i l’aprenentatge com a mitjà per transformar i millorar el món.

• Coordinadora Extralectives

El meu objectiu és assegurar que totes les activitats extraescolars es realitzin de forma òptima amb una comunicació efectiva.

• Coordinadora Primària

L'educació és la transmissió de valors per tal de poder deixar un món molt millor de com l’hem trobat.

• Coordinador ESO

El meu objectiu principal en l’educació és despertar el sentit crític del jovent.