Dansa

Amb la col·laboració de l’Escola de Dansa Farré, l’activitat és una proposta per gaudir de les coreografies i músiques a cada sessió, potenciant la confiança i l’autoestima d’infants i joves.

DANCE MUSICAL/MODERN DANCE/DANCES MODERNES/DANCES URBANES/HIP-HOP

Adaptant a cada grup d’edat l’activitat i amb una base tècnica que ens aporta la correcta posició i realització dels diferents moviments, desenvoluparem els passos i ritmes propis d’aquests estils. Prendrem consciència de l’espai propi i aliè. Cultivarem també la coordinació corporal amb les diferents disciplines d’aquestes danses, Jazz i Modern Dance. A més, amb la tècnica, passos i ritmes que s’han iniciat en el Modern Dance, descobrirem el món de les Danses Urbanes, com Hip-hop, amb els seus propis moviments, música i cultura. Treballarem coreografies motivadores pels alumnes, també Old School i FreeStyle.

Curs: I3. Dia: dijous. Horari: 17 a 18h. Quota: 35€/mes
Curs: I4/I5. Dia: dimecres. Horari: 17 a 18h. Quota: 35€/mes
Curs: 1r/2n. Dia: dimarts. Horari: 17 a 18h. Quota: 35€/mes
Curs: 3r/4rt. Dia: dijous. Horari: 17 a 18h (o 18 a 19h segons inscripcions). Quota: 35€/mes