Belén Hernández

Hola! Em presento com membre del Gabinet Gerent en qualitat de directora administrativa de l’Escola Proa i la Fundació Privada Ressons. Vaig estudiar a la UB i dins de la branca de l’economia em vaig especialitzar en Comptabilitat i Auditoria de Comptes, també em vaig formar en un màster en control de gestió. Tinc una experiència de més de vint any com a direcció financera, laboral i de RRHH gestionant empreses i en l’àmbit del tercer sector ONG, on vaig poder desenvolupar-me liderant un projecte d’implementació de SAP R3 en 22 països com a K User de compres, finances i control de gestió. Em defineixo com una persona oberta, empàtica, proactiva, amb habilitats organitzatives i responsable que creu en el treball en equip com a eina de millora contínua.

A l’escola el meu objectiu i encàrrec és assegurar que la branca d’administració, finances i laboral incloent la Fundació Ressons en Extralectives, casal d’estiu i espai migdia funcionin de forma òptima ajudant els companys/es responsables a desenvolupar les seves tasques diàries. Em motiva pensar que la funció que desenvolupo en gestió se suma als esforços de l’equip docent per tirar endavant l’escola i els projectes nous a través de la gestió de la compra i millorant els recursos disponibles que es destinen al nostra alumnat. Soc una persona compromesa amb l’educació i l’aprenentatge com a mitjà per transformar i millorar el món.

Contacta'm

Belén Hernández

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Coordinadora Espai Migdia

L'espai migdia és una gran oportunitat perquè els infants es relacionin positivament i se sentin valorats i integrats en un entorn segur.

• Coordinadora Primària

L'educació és la transmissió de valors per tal de poder deixar un món molt millor de com l’hem trobat.

• Coordinador ESO

El meu objectiu principal en l’educació és despertar el sentit crític del jovent.

• Coordinador Espai Migdia

Entenc l’educació com un procés individual i col·lectiu, cuinat a foc lent.