Jordi Álvarez

Hola! Soc el director pedagògic de l’escola Proa. Vaig estudiar Biologia a la UB i tinc un màster en Genètica i un altre en Direccions de Centres Educatius. Tinc més de 20 anys d’experiència docent, la major part d’ells a Proa com a tutor, coordinador de secundària i ara liderant el projecte pedagògic de la nostra escola. També soc autor de llibres i materials pedagògics de la matèria de Biologia.

La meva funció a l’escola Proa és assegurar que el nostre alumnat rebi una educació integral i de qualitat, tant des d’un vessant acadèmic com emocional. Em dedico a implementar programes de millora educativa, fomentar el treball en equip i crear un entorn on l’alumnat se senti segur i motivat per aprendre. Crec en la força de l’educació com a eina transformadora del món que habitem.

Estic convençut que una educació completa i sòlida prepara el nostre alumnat per ser ciutadans lliures, responsables i compromesos amb el món que els envolta. L’aprenentatge és un viatge constant, i estic aquí per acompanyar els i les nostres estudiants en aquest camí, creant un entorn que ajudi a descobrir el seu potencial i a construir un futur millor per a tothom.

Contacta'm

Jordi Álvarez

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Direcció Pedagògica

L'aprenentatge és un viatge constant, i estic aquí per acompanyar els i les nostres estudiants en aquest camí.

• Coordinador Batxillerat

El meu esforç en l’educació i l’ensenyament va dirigit en donar eines a l’alumnat per millorar el món.

• Coordinadora Extralectives

El meu objectiu és assegurar que totes les activitats extraescolars es realitzin de forma òptima amb una comunicació efectiva.

• Coordinadora Infantil

Entenc l'educació com quelcom dinàmic, en perpètua evolució, on el treball en equip és imprescindible.