Marc Cardona

Soc cuiner i a punt d’estar graduat com a mestre d’Educació Primària. A més soc Director de Lleure i tinc formació en seguretat alimentària. He estat molts anys monitor i responsable d’esplai, menjadors i casals d’estiu. Per altra banda, vaig estar a la cuina de l’escola durant tres anys. Actualment, soc el Responsable de l’espai migdia i de la cuina, i de les activitats d’estiu de l’escola. Entenc l’educació com un procés individual i col·lectiu, cuinat a foc lent, on volem que el cor estigui tranquil, la ment oberta i la panxa plena de menjar saludable i divers.

Contacta'm

Marc Cardona

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Coordinador ESO

El meu objectiu principal en l’educació és despertar el sentit crític del jovent.

• Direcció Administrativa

Soc una persona compromesa amb l’educació i l’aprenentatge com a mitjà per transformar i millorar el món.

• Coordinadora Extralectives

El meu objectiu és assegurar que totes les activitats extraescolars es realitzin de forma òptima amb una comunicació efectiva.

• Coordinadora Primària

L'educació és la transmissió de valors per tal de poder deixar un món molt millor de com l’hem trobat.