Marta Xarles

Des de petita tenia clar que em volia dedicar al món de l’educació, en part influenciada per la mare, també mestra. Vaig cursar Magisteri a la UB i Psicologia a la UAB. Des d’aleshores que treballo a l’escola Proa, començant per l’espai del migdia (vaig ser monitora durant tots els anys de carrera), seguint per Primària on hi vaig estar uns quants cursos, i des de fa uns 20 estic donant classes a Infantil. Com es pot veure, la meva vida gira al voltant d’aquesta escola, tant d’estudiant (soc exalumna), monitora, mestra, i darrerament a l’Equip Directiu, on exerceixo el meu segon mandat.

En la meva vida personal practico varis esports, col·laboro en ONGs (vaig exercir de psicòloga atenent a excombatents durant un any a El Salvador) i faig castells a la colla del barri. I això explica com entenc l’educació: com quelcom dinàmic, en perpètua evolució, on el treball en equip és imprescindible, i necessàriament arrelat al barri d’on en forma part.

Contacta'm

Marta Xarles

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Coordinadora Extralectives

El meu objectiu és assegurar que totes les activitats extraescolars es realitzin de forma òptima amb una comunicació efectiva.

• Coordinador Batxillerat

El meu esforç en l’educació i l’ensenyament va dirigit en donar eines a l’alumnat per millorar el món.

• Coordinadora Primària

L'educació és la transmissió de valors per tal de poder deixar un món molt millor de com l’hem trobat.

• Direcció Administrativa

Soc una persona compromesa amb l’educació i l’aprenentatge com a mitjà per transformar i millorar el món.