Xabi Gual

Soc professor de llengües i d’humanitats; Llicenciat en grau en Història Moderna i Mestre de Català, per la UB. Porto 39 anys feinejant en la docència i segueixo il·lusionant-me cada dia a treballar amb l’alumnat adolescent a l’Escola Proa. Actualment soc el coordinador de l’ESO i em dedico a facilitar que hi hagi una bona formació acadèmica i personal de l’alumnat. El meu objectiu principal en l’educació és despertar el sentit crític del jovent i oferir-los eines perquè puguin resoldre amb bona preparació els esculls que els presenta la vida. En un altre sentit, soc una persona molt empàtica i gaudeixo de la tranquil·litat del món rural i, alhora, de la vida social d’amistats i família.

Contacta'm

Xabi Gual

Contacta'm

Altres membres de l'equip Proa

• Coordinador Espai Migdia

Entenc l’educació com un procés individual i col·lectiu, cuinat a foc lent.

• Coordinadora Infantil

Entenc l'educació com quelcom dinàmic, en perpètua evolució, on el treball en equip és imprescindible.

• Coordinadora Espai Migdia

L'espai migdia és una gran oportunitat perquè els infants es relacionin positivament i se sentin valorats i integrats en un entorn segur.

• Coordinador Batxillerat

El meu esforç en l’educació i l’ensenyament va dirigit en donar eines a l’alumnat per millorar el món.