Atletisme

Introducció a aquest esport individual que conté gran varietat de destreses. Tècniques de cursa, velocitat, sortides, tanques, marxa, relleus, salts, llançaments… Tot plegat mitjançant jocs i activitats participatives i cooperatives. Curses i jornades de pista amb el Consell d’Esport Escolar de Barcelona.

Curs: PRIMÀRIA i ESO
Dies: dilluns, dimarts, dimecres o dijous (tria el dia o dies indicant-ho a la inscripció)
Horari primària: 17 a 18’15h
Horari ESO: 17 a 18’15h o 18’15h a 19’30h (segons inscripcions)
Quota 1 dia: 28€/mes. Quota 2 dies: 42€/mes. Quota 3 dies: 63€/mes. Quota 4 dies: 84€/mes

NOVETAT!
Atletisme a pista

Oferim la possibilitat de viure l’activitat des d’un punt de vista més professional i competitiu. Els infants i joves triaran en quina modalitat especialitzar-se i podran decidir si volen participar en competicions federades.

Els dimecres es faran entrenaments més tècnics i físics que tindran una transferència als entrenaments dels divendres a PISTA que ens serviran per tenir una aproximació més directa a la modalitat practicada: velocitat, relleus, tanques, fons i mig fons, llançaments, salts o marxa – cadascuna adaptada a l’edat de cada participant. Els infants podran trobar-se a Proa per pujar fins les instal·lacions del J.Serrahima amb el monitor d’atletisme.

Cursos: 5è/6è, ESO i BATX
Dies i horaris: dimecres de 18’30h a 19’30h (instal·lacions escola PROA) i divendres de 18h a 19h (a l’estadi Joan Serrahima de Montjuïc).
Quota: 58€/mes

Atletisme

Curs: PRIMÀRIA i ESO
Horari primària: 17 a 18’15h