Documents addicionals

Batxillerat Americà

Programa oficial de convalidació internacional de títols de Batxillerat, creat i desenvolupat per Academica Corporation, que permet als nostres alumnes obtenir 2 titulacions simultànies: la pròpia de cada país (el nostre Batxillerat) i l’American High School Diploma.

Aquest programa es realitza online i és una oportunitat per als nostres alumnes de 2n/3r/4rt d’Eso i 1r de Batxillerat d’obtenir aquesta doble titulació de manera virtual.

Són molts els valors i avantatges que aporta el programa als alumnes, el tres objectius principals a remarcar són:

• la immersió lingüística: els alumnes pensen i treballen en anglès.
  • la immersió tecnològica: aprenentatge digital.
  • la immersió personal: responsabilitat i maduresa.

Per a consultes administratives contacteu amb extra_lectives@escola-proa.cat
Per a qüestions acadèmiques contacteu amb batx_america@escola-proa.cat
Condicions econòmiques i la informació completa al web de l’escola.

Batxillerat Americà

• la immersió lingüística: els alumnes pensen i treballen en anglès.
  • la immersió tecnològica: aprenentatge digital.
  • la immersió personal: responsabilitat i maduresa.

Per a consultes administratives contacteu amb extra_lectives@escola-proa.cat
Per a qüestions acadèmiques contacteu amb batx_america@escola-proa.cat
Condicions econòmiques i la informació completa al web de l’escola.

Documents addicionals

Altres extraescolars a Proa