Francès – Novetat!!!

Amb la col·laboració de l’Institut Français de Barcelona, el primer promotor de la cultura i llengua francesa a Catalunya, oferim classes de francès per a alumnes d’Infantil, Primària i ESO, amb professorat nadiu, titulat i experimentat. L’IFB promou un ensenyament diferenciat i positiu, creant un entorn de respecte, fomentant l’obertura d’esperit, l’intercanvi cultural, valorant la diversitat i la inclusió. Les sessions estan basades en una metodologia activa i lúdica que afavoreix la motivació dels infants. L’alumnat estarà en grups segons el seu perfil i nivell per adaptar els programes i garantir un ensenyament efectiu.

Perfil “FLE”: per a principiants o infants que ja han començat l’aprenentatge del francès com a llengua estrangera.
Perfil “Francòfon”: per als infants que practiquen l’idioma amb les seves famílies a casa. Estimularem la motivació i el plaer per expressar-se en francès. Per als més grans, enfocarem l’ensenyament en la comunicació escrita i el vocabulari.

TOUT-PETITS

Infantil
Els vostres fills descobriran el francès a partir d’activitats lúdiques i manuals, i també a través de cançons, contes populars o exercicis de ioga per a nens. El nostre mètode explora els sentits, les emocions i afavoreix un apropament oral a la llengua.

Dies: Dijous. Horari: 17 a 18’30h

ENFANTS

Primària
Els nens adquireixen coneixements amb major facilitat que els adults. Així, amb un ensenyament adaptat a l’edat, fem que descobreixin i aprenguin una llengua tan important per al seu futur com és el francès des de la seva infància. Una part important de les classes està dedicada a activitats lúdiques i creatives. Utilitzarem material pedagògic, llibre i quadern d’exercicis que no és inclòs en la quota mensual (el preu aproximat és de 40€).

Horari: 17 a 18’30h. Quota: 115€/ mes (canvis/baixes: es podran fer per trimestres)
Cursos: 1r a 3r. Dies: Dijous
Cursos: 4rt a 6è. Dies: Dimarts

ADOS

ESO
Els joves aprendran el francès desenvolupant les seves capacitats tant en activitats orals com escrites. La pràctica és la clau de l’èxit de la classe, per la qual es realitzen nombrosos role-play i projectes al llarg del curs. Els temes estudiats s’adapten als interessos dels joves.

Dies: Dimarts. Horari: 18 a 19’30h

Francès – Novetat!!!