Patinatge urbà (Inline)

Amb la col·laboració de l’Escola Oficial de Patinatge, treballarem amb aquests objectius:

• Seguretat: la utilització de proteccions i mesures de seguretat és prioritari.
  • Diversió: realització d’exercicis amens, divertits i variats adaptats a les habilitats de cada grup.
  • Aprenentatge: l’objectiu fonamental és que els nens i nenes puguin patinar amb seguretat pel carrer.

Material necessari
Les famílies que no en tingueu, us recomanarem una botiga de Barcelona on disposareu d’un 10% de descompte.
Patins: Han de ser PATINS EN LÍNIA i no poden ser patins de joguina. Per als peus més petits, recomanem patins extensibles, que cobreixen fins a 4 talles alhora i els poden amortitzar més temps.
Proteccions: Colzeres, genolleres, canelleres. Han de ser de la mida adequada (millor grans que petites).
Casc: N’hi ha d’especials per al patinatge, tot i que el de bicicleta serveix perfectament.

Curs: I4 i I5. Dia: DILLUNS. Horari: de 17 a 18’15h. Quota: 42€/mes.
Curs: 1r a 4rt. Dia: DILLUNS o DIMECRES. Horari: de 17 a 18’15h. Quota: 42€/mes.
Curs: 5è i 6è. Dia: DIMECRES. Horari: de 17 a 18’15h. Quota: 42€/mes.

Patinatge urbà (Inline)

Material necessari

Curs: I4 i I5. Dia: DILLUNS. Horari: de 17 a 18’15h. Quota: 42€/mes.
Curs: 5è i 6è. Dia: DIMECRES. Horari: de 17 a 18’15h. Quota: 42€/mes.

Altres extraescolars a Proa