Entrevista amb la Marta Conde, nova Coordinadora de Primària

Què és el que més t’agrada d’aquest nou càrrec com a coordinadora de primària?

El que més m’agrada d’aquest nou càrrec és la possibilitat de treballar amb l’alumnat i el conjunt de mestres de primària per crear un entorn educatiu més participatiu i inclusiu on tothom se senti part del projecte. Emprenc aquest nou càrrec amb molta il·lusió, i alhora he de reconèixer que m’inspira respecte, ja que la coordinació demana molta responsabilitat i és un càrrec on s’han de contemplar molts aspectes diferents.

Trobaràs a faltar ser tutora d’un grup de primària?

Sens dubte, trobaré a faltar ser tutora. M’encanta la proximitat i la connexió diària amb un grup d’alumnes, veure com evolucionen i acompanyar-los en el seu creixement. No obstant això, estic a l’expectativa amb aquest nou repte i per la possibilitat de tenir un impacte més ampli a tot l’alumnat de primària i les seves famílies.

Què t’agradaria que passés aquest curs?

M’agradaria que aquest curs es consolidés un ambient de col·laboració, participació i confiança entre tots els membres de la comunitat escolar. També espero que l’alumnat se senti motivat i compromès amb el seu aprenentatge i que els projectes de sostenibilitat i innovació pedagògica que hem iniciat tinguin un gran èxit.

Com veus el paper de la coordinació en el desenvolupament de projectes escolars?

La coordinació és essencial per al desenvolupament de projectes escolars, ja que assegura que totes les iniciatives estiguin alineades amb els objectius educatius del centre. Com a coordinadora, el meu paper serà facilitar la comunicació i la col·laboració entre el sector docent, proporcionar el suport i els recursos necessaris, per assegurar-me que els projectes es desenvolupin de manera eficaç i amb èxit.

Quins són els reptes de la primària per a aquest nou curs?

Els reptes per aquest nou curs inclouen diversos aspectes importants. Primerament, i per mi aquest és un repte crucial, hem de vetllar per una bona convivència i el benestar del nostre alumnat, fomentant un entorn segur i respectuós per a tots els i les estudiants. També hem d’acollir les noves persones que s’incorporen a l’equip de primària, assegurant que s’integrin bé i se sentin part del nostre projecte. Un altre aspecte a treballar és la implementació d’una nova imatge corporativa i un nou pla de comunicació per millorar la visibilitat i cohesió de l’escola.

Entrevista amb la Marta Conde, nova Coordinadora de Primària

Què és el que més t’agrada d’aquest nou càrrec com a coordinadora de primària?

Trobaràs a faltar ser tutora d’un grup de primària?

Què t’agradaria que passés aquest curs?

Quins són els reptes de la primària per a aquest nou curs?

Altres articles destacats