Karate – Novetat!!!

Amb la col·laboració del professor titulat Felip Majó i recolzament del Karate Club Hirota de Barcelona, els infants i joves aprendran al seu ritme i, a través de diverses tècniques, es formaran per desenvolupar la lateralitat, l’equilibri, la coordinació i la força. Segons els nivells de cinturó l’alumnat ha de saber realitzar diversos KATAS (la sèrie de moviments preestablerts que volen escenificar un combat imaginari entre un o diversos contrincants).

A les sessions aprendran posicions, defenses, tècniques directes, tècniques circulars i tècniques de cama, tot en un ambient agradable on tots els infants tindran el suport del professor per ajudar-lo a desenvolupar tot el seu potencial de forma segura. Sempre es farà una orientació cap a la NO VIOLÈNCIA i la utilització dels aprenentatges per a la defensa personal i l’ajuda dels altres.Entre una i dues vegades a l’any, es realitzaran exàmens per passar de grau, que realitzarà el mateix professor com a federat i tècnic esportiu de 1er nivell.

Material: Cinturó + Vestuari (el cinturó el podeu adquirir a Decathlon per a iniciar l’activitat al setembre, el dels infants de 1r any ha de ser de color blanc) i hauran de venir amb roba esportiva. La resta del vestuari us indicarem com adquirir-lo un cop iniciada l’activitat).

Cursos: I5, PRIMÀRIA I ESO
Dies: I5/1r: Dimarts. 2n/3r: Dijous. 4rt/5è: Dijous. 6è/1ESO: Dilluns. 2n/3r/4rt d’ESO: Dimarts.
Horaris I5 a 3r EP: 17 a 18’15h
Horaris 4rt EP a 4rt d’ESO: 17 a 18’15h o 18’15h a 19’15h (segons inscripcions)
Quota: 45€/mes

Karate – Novetat!!!