Activitats extra lectives

Estigueu atents a les noves extra lectives de Proa!

Des de l’escola treballem amb molt d’esforç per poder oferir activitats extra lectives noves i de qualitat de cara al proper curs, tot i que també mantindrem aquelles que ja funcionen.

Aquí trobareu tota l’oferta d’activitats extra lectives de l’escola Proa, que també són obertes a la resta de famílies del barri que hi vulguin participar.

L’oferta és adient per poder atendre les aficions i, fins i tot, les vocacions que es poden despertar entre els nens/nenes i joves. Les activitats s’agrupen en tres modalitats: intel·lectuals, artístiques i esportives.

En quant a les noves activitats incloses per aquest curs, destaquem dansa, cuina, art, gimnàstica artística, patinatge urbà i escola de bàsquet i bàsquet federat.

Totes les extra lectives cal entendre-les com a complements per a una formació integral.

Disposeu de tota la informació sobre les noves activitats extra lectives al següent document:

Descarregar (escola-proa_extralectives-2021-2022.pdf, PDF, Desconocido)

Autorització de protecció de dades

Declaració responsable COVID extraescolars

LES Activitats extra lectives clàssiques

Activitats intel·lectuals

escola proa extra lectives anglès

escola proa extra lectives batxillerat dual america

Informació econòmica

Els dubtes i consultes ens els pots fer arribar a:

Qüestions acadèmiques: batx_america@escola-proa.cat

Qüestions administratives: extra_lectives@escola-proa.cat

escola proa extra lectives escacs

Activitats artístiques

Activitats esportives

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
extra_lectives@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com

[/collapsibles]