Activitats extra lectives

Aquí trobareu tota l’oferta d’activitats extra lectives de l’escola Proa, que també són obertes a la resta de famílies del barri que hi vulguin participar.

L’oferta és adient per poder atendre les aficions i, fins i tot, les vocacions que es poden despertar entre els nens/nenes i joves. Les activitats s’agrupen en tres modalitats: intel·lectuals, artístiques i esportives.

Totes les extra lectives cal entendre-les com a complements per a una formació integral.

Disposeu de tota la informació sobre les noves activitats extra lectives al següent document:

Descarregar (Extra_lectives_21_22.pdf, PDF, Desconocido)

Formulari activitats extra lectives

Formulari Música

Formulari famílies

Autorització de protecció de dades

Activitats intel·lectuals

Informació econòmica

Els dubtes i consultes ens els pots fer arribar a:

Qüestions acadèmiques: batx_america@escola-proa.cat

Qüestions administratives: extra_lectives@escola-proa.cat

Activitats artístiques

Activitats esportives

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
extra_lectives@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com