Activitats extra lectives 2023/24

Aquí trobareu tota l’oferta d’activitats extra lectives de l’escola Proa 2023/24, que també són obertes a la resta de famílies del barri que hi vulguin participar.

L’oferta és adient per poder atendre les aficions i, fins i tot, les vocacions que es poden despertar entre els infants i joves. Les activitats s’agrupen en quatre modalitats:

• Esportives
  • Culturals
  • Científico-tecnològiques
  • Creativitat i habilitats

Totes les extra lectives cal entendre-les com a complements per a una formació integral.

Disposeu de tota la informació sobre les noves activitats extra lectives al següent document. Podeu consultar la GRAELLA D’ACTIVITATS per veure totes les opcions on podeu participar, classificada per edats i modalitats.

Trobareu també els formularis necessaris per fer la vostra sol·licitud.

En tots els casos caldrà imprimir-lo, signar-lo i entregar-lo a la secretaria del C/Almeria o bé el podeu fer arribar (signat i escanejat) a través d’un correu a extra_lectives@escola-proa.cat
El primer període d’inscripcions finalitza el dia 26 de juny. Amb les sol·licituds rebudes fins aquest dia organitzarem els grups i us confirmarem la consolidació dels mateixos. L’objectiu és que les extraescolars comencin a partir del 6 de setembre (a excepció de la natació i les activitats d’Infantil 3 en motiu de l’adaptació).

El segon període d’inscripcions serà del 27 de juny al 13 de setembre. Les sol·licituds rebudes es gestionaran i confirmaran del 18 al 26 de setembre per començar les sessions a l’octubre dels grups que es consolidin.
Gràcies i us esperem a tots i totes per gaudir de les extraescolars de la Fundació Privada Ressons a les instal·lacions de l’escola!!

Descarregar (ESCOLA-PROA-Extralectives-23-24-230914-interactiu_compressed.pdf, PDF, 684KB)

Graella d’activitats

Formulari activitats extra lectives

Formulari Música

Autorització de protecció de dades

SEPA

Activitats esportives

Activitats CULTURALS

cIENTIÍFICO-TECNOLÒGIQUES

CREATIVITAT I HABILITATS

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
extra_lectives@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:

Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Famílies Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició al delegat de protecció de dades dpd@cipdi.com