Projecte d’anglès

Des de l’any 2021, l’escola Proa implementa un projecte d’anglès propi que ha elaborat, el Departament d’anglès. Aquest projecte inclou les següents estratègies per millorar l’aprenentatge d’aquest idioma:

  • Presència d’una mestra especialista en anglès que dedica la jornada sencera a l’ensenyament d’aquesta llengua des d’un vessant lúdic i vivencial. Algunes de les activitats que s’inclouen en aquesta etapa són: la psicomotricitat en anglès, patis dinamitzats en anglès, estona d’aula en anglès, conte en anglès, wellcome and good moorning, etc. afavorint la immersió lingüística i proporcionant suport individualitzat.
  • A les etapes d’infantil, primària, ESO i batxillerat l’alumnat disposa de temps de conversa en anglès amb una English teacher assistant nadiua. L’alumnat treballa l’expressió en petit grup, facilitant una millor comprensió i pronunciació de l’anglès, a més de promoure la pràctica de l’idioma en contextos reals.
  • Amb la voluntat d’incrementar l’exposició oral en anglès, a les hores de projectes de l’ESO, l’auxiliar d’aula utilitza l’anglès com a llengua de comunicació amb l’alumnat.
  • A la primària, l’ESO i el batxillerat s’imparteix la llengua anglesa en grups reduïts, facilitant, d’aquesta manera, l’aprenentatge personalitzat. L’alumnat guanya confiança en les seves habilitats lingüístiques gràcies a l’entorn de suport i a les oportunitats de practicar l’anglès en les estones de classe.
  • A batxillerat, els grups es formen segons el nivell de competència de l’alumnat, permetent una adaptació més precisa a les necessitats de cada estudiant i promovent un progrés òptim en l’aprenentatge d’aquesta llengua.

Projecte d’anglès

Des de l’any 2021, l’escola Proa implementa un projecte d’anglès propi que ha elaborat, el Departament d’anglès. Aquest projecte inclou les següents estratègies per millorar l’aprenentatge d’aquest idioma:

  • Presència d’una mestra especialista en anglès que dedica la jornada sencera a l’ensenyament d’aquesta llengua des d’un vessant lúdic i vivencial. Algunes de les activitats que s’inclouen en aquesta etapa són: la psicomotricitat en anglès, patis dinamitzats en anglès, estona d’aula en anglès, conte en anglès, wellcome and good moorning, etc. afavorint la immersió lingüística i proporcionant suport individualitzat.
  • A les etapes d’infantil, primària, ESO i batxillerat l’alumnat disposa de temps de conversa en anglès amb una English teacher assistant nadiua. L’alumnat treballa l’expressió en petit grup, facilitant una millor comprensió i pronunciació de l’anglès, a més de promoure la pràctica de l’idioma en contextos reals.
  • Amb la voluntat d’incrementar l’exposició oral en anglès, a les hores de projectes de l’ESO, l’auxiliar d’aula utilitza l’anglès com a llengua de comunicació amb l’alumnat.
  • A la primària, l’ESO i el batxillerat s’imparteix la llengua anglesa en grups reduïts, facilitant, d’aquesta manera, l’aprenentatge personalitzat. L’alumnat guanya confiança en les seves habilitats lingüístiques gràcies a l’entorn de suport i a les oportunitats de practicar l’anglès en les estones de classe.
  • A batxillerat, els grups es formen segons el nivell de competència de l’alumnat, permetent una adaptació més precisa a les necessitats de cada estudiant i promovent un progrés òptim en l’aprenentatge d’aquesta llengua.

Altres projectes destacats

  • Hort de lo Mateu

    El projecte d’hort escolar a l’Escola Proa promou l’aprenentatge actiu i la consciència ambiental entre l’alumnat i les famílies, implicant-los en la cura i manteniment de l’hort.

  • Treball per ambients a infantil

    Els ambients d'infantil a l'Escola Proa són espais d'aprenentatge integradors dissenyats per permetre als nens i a les nenes explorar i aprendre de manera lliure i creativa, promovent el desenvolupament i la independència personal.

  • Projecte de cuina a l’ESO 

    El projecte de cuina a l'ESO de l'Escola Proa combina l’aprenentatge pràctic amb l’educació nutricional, ensenyant tècniques culinàries, coneixements sobre alimentació saludable i promoció de la sostenibilitat, utilitzant una metodologia col·laborativa.

  • Projecte de Menjadors Escolars més Sans i Sostenibles (MEMSS)

    L’Escola Proa participa en el programa "Menjadors escolars més sans i sostenibles" per promoure una alimentació saludable, sostenible i socialment responsable.