Treball per ambients a infantil

Els ambients d’infantil de l’Escola Proa són espais d’aprenentatge en què es barregen els infants de tots els cursos d’infantil. Els nens i les nenes poden explorar, descobrir i aprendre d’una manera lliure i creativa, ja que estan dissenyats per fomentar el desenvolupament integral, tenint en compte les seves necessitats i interessos.

Els infants aprenen a prendre decisions i a gestionar el seu temps i espai, desenvolupant, d’aquesta manera el seu creixement personal i independència.

A l’escola tenim ambients relacionats amb el joc simbòlic, la llum, les matemàtiques, les  arts, la construcció, l’hort i la psicomotricitat. Els ambients estan preparats amb materials que estimulen la imaginació i la creativitat dels infants, que treballen en grups de diferents edats, cosa que els ajuda a desenvolupar les seves habilitats socials com la cooperació, la comunicació i el respecte mutu.

Treball per ambients a infantil

Altres projectes destacats

• Projecte d’anglès

L’escola Proa millora la competència lingüística dels alumnes amb un projecte d'anglès que inclou classes especialitzades, activitats diverses i suport personalitzat per mestres qualificats.

• Projecte de Menjadors Escolars més Sans i Sostenibles (MEMSS)

L’Escola Proa participa en el programa "Menjadors escolars més sans i sostenibles" per promoure una alimentació saludable, sostenible i socialment responsable.

• Els reptes a cicle inicial

Els reptes a cicle inicial de Primària a l'Escola Proa promouen el pensament crític, la creativitat i la col·laboració mitjançant activitats interdisciplinàries com la robòtica, l'art i l'experimentació, enriquint l'experiència d'aprendre entre l’alumnat.

• Auxiliar d’aula

L'auxiliar d'aula a la secundària facilita la integració acadèmica i emocional dels alumnes nouvinguts, oferint suport lingüístic en català i participant activament en els projectes de l'ESO, millorant també les seves competències en anglès.