Avancem

Evolucionar i renovar-se és imprescindible per servir les generacions dels temps actuals i del futur.
El futur no és quelcom que un es troba, és quelcom que un ha de crear. Per això cal estar atents als canvis socials i tecnològics, als avenços de la ciència, als resultats de l’experimentació en pedagogia i en neurociències i a tot allò que pot fer replantejar i millorar metodologies i programes.

El millor escara està per arribar!

El gran objectiu de l’Escola és ajudar els seus alumnes a créixer en tots els sentits i que la seva capacitat i interès per progressar en l’aprenentatge i en els valors personals i cívics perdurin molt més enllà del seu temps escolar.

“Educar un nen és, essencialment, ensenyar-li a prescindir de nosaltres.”
(Roger W. Brown)

Escola Nova 21

És un orgull i una responsabilitat que Escola Nova 21 hagi considerat que Proa sigui una comunitat capaç d’assumir els grans canvis educatius, però els 50 anys de treball en innovació pedagògica ens encoratgen a assumir el repte de contribuir a la gran revolució educativa catalana.

Escola per a famílies i educadors

sant-jordi-gent

El grup de mares i pares delegats organitzen periòdicament trobades i conferències amb temàtiques d’especial interés.

pla estratègic

p3-ludoteca

Actualment estem vivint un moment crucial en la nostra història com a país, tant a nivell econòmic com a nivell social. El que realment estem vivint és un canvi d’època.