Tenim

L’escola té la voluntat d’esdevenir una autèntica comunitat educativa, una comunitat implicada, solidària, respectuosa, confiada, que aprèn, que emprèn, que es comunica, que fa projectes i que avança en la millora de la seva activitat. La col·laboració de tot l’entorn i amb tot l’entorn és un requeriment important per garantir la màxima qualitat de l’educació que aspirem a oferir als nostres infants i joves i per això estem disposats a dedicar-hi esforços.

Un alumnat eixerit

p3-nensL’Escola vol suscitar en els alumnes tots aquells valors que els han de portar a viure en plenitud com a persones, a orientar-se i trobar el seu camí en un món global, disposats a continuar aprenent sempre i a aportar el millor d’ells mateixos per al progrés de la humanitat.

Un personal compromès

una-comunitat

Els i les mestres constitueixen la clau de volta de la comunitat educativa com a responsables de portar a terme el projecte pedagògic de l’escola

El personal d’administració i serveis desenvolupa tasques de suport imprescindibles per a l’educació.

Uns pares participatius

pares

Els pares i mares tenen el paper principal en l’educació dels nens i joves; el professorat col·labora amb ells des de la confiança i el respecte per les funcions específiques de cadascú.

Uns avis insubstituïbles

avis-sala-alumnesDisposats permanentment a col·laborar en qualsevol activitat de l’escola quan aquesta els ho demana.

Un racó d’ exalumnes

ex-alumnes-Elies-Campo

Que ens serveixen de referència i ens aporten energia i joventut.