Casal d’estiu

VINE A VIURE L’ESTIU AMB NOSALTRES!!

L’equip del Casal d’estiu de l’escola Proa hem preparat moltes aventures perquè ens acompanyeu durant aquest estiu.

Buscarem la manera de poder sortir del laberint on hem quedat atrapats, hi trobarem algú que hi porta molts anys a dins! Qui serà? Què necessitem per poder escapar? Qui habita el laberint? Què hi tenen a veure, l’aigua, el foc, la terra i l’aire?

Haurem de superar molts reptes per aconseguir-ho! Ens ajudeu a sortir del laberint misteriós?

Sembla que després de dos anys de pandèmia, podrem recuperar hàbits i activitats que havíem hagut de deixar de fer. Tenim ganes que això sigui així, però si cal, ens adaptarem segons la normativa que s’estableixi en el moment de realitzar el casal d’estiu.

Farem tot tipus d’activitats per alumnes d’entre 3 a 14 anys: jocs, tallers, dinàmiques, esports, remullades, gimcanes pel barri, entre d’altres, que ens faran viure un casal ben emocionant i amb moltes experiències.

Totes les activitats estan organitzades, realitzades i avaluades pel personal de l’escola que hi treballa durant tot el curs.

Un cop per setmana farem una sortida fora del casal, la tercera setmana anirem tres dies de colònies (a excepció dels més petits de P3 i P4, que vindran l’últim dia a passar-ho amb nosaltres).

Esteu preparats i preparades per intentar sortir del laberint?

Disposeu de tota la informació al següent document:

Descarregar (Dossier-Casal-2022.pdf, PDF, Desconocido)

INSCRIPCIÓ CASAL ESTIU 2022 ESCOLA

“Visita el nostre bloc”

Per a més informació

BoschCristina
CRISTINA BOSCH

Telèfon: 934 219 529, ext. 204
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cbosch@escola-proa.cat

MARC CARDONA

Telèfon: 934 219 529, ext. 153
Horari d’atenció al públic: 11:00h. a 15:00h.
mcardona@escola-proa.cat