Informació preinscripcions

La preinscripció és el procés pel qual se sol·licita l’admissió per obtenir una plaça en una escola pública o privada concertada.

(PENDENT NOVA RESOLUCIÓ 2020-21, DATA DE PUBLICACIÓ APROXIMADA FEBRER 2020, ACTUALMENT EN VIGOR 2019-20)

Un cop feta la preinscripció, els centres han de puntuar les sol·licituds que han rebut d’acord amb el barem previst i ja poden informar de l’assignació de les places.

La confirmació de la plaça assignada es fa durant el procés de matriculació.

Han de sol·licitar la preinscripció tots els alumnes que han d’iniciar l’educació infantil, l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i el Batxillerat Artístic. També s’han de preinscriure tots els alumnes que volen canviar de centre o que no s’han matriculat el curs anterior.

El Departament d’Ensenyament ha publicat les dates i informació rellevant referent al procés de preinscripció oficial per al curs 2019/2020, que aquest any serà per a Batxillerat del 14 al 21/05 (ambdós inclosos). Cal sol·licitar cita prèvia:  Tel. 93 421 95 29 Ext. 207.

preinscripció gencat

Per a més informació

CARME LUQUE

Telèfon: 934 219 529, ext. 206
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cluque@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat