Informació preinscripcions i matrícula

INDICACIONS PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA DEL CURS 2020-2021

Batxillerat 2020/2021 – PUBLICACIÓ DE LLISTES

Preinscripció

La preinscripció és el procés pel qual se sol·licita l’admissió per obtenir una plaça en una escola pública o privada concertada.

Un cop feta la preinscripció, els centres han de puntuar les sol·licituds que han rebut d’acord amb el barem previst i ja poden informar de l’assignació de les places.

La confirmació de la plaça assignada es fa durant el procés de matriculació.

Han de sol·licitar la preinscripció tots els alumnes que han d’iniciar l’educació infantil, l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i el Batxillerat Artístic. També s’han de preinscriure tots els alumnes que volen canviar de centre o que no s’han matriculat el curs anterior.

La sol·licitud s’ha de fer en suport informàtic al Departament d’Educació

preinscripció gencat

Per a més informació

CARME LUQUE

Telèfon: 934 219 529, ext. 206
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cluque@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat