Som

L’Escola Proa és una escola concertada d’iniciativa social. Va ser creada l’any 1966 per un grup de famílies del barri de la Bordeta vinculades a la Parròquia de Sant Medir i a l’Escola de Pares de Barcelona. Aquell grup de famílies va ser l’inici del que posteriorment esdevingué l’Associació de Pares Bordeta- Sant Medir, actual entitat titular de l’escola. En aquells anys difícils per al nostre país, l’esforç i el compromís d’aquelles famílies van culminar amb el naixement d’una escola per als seus fills i filles i per a tots els infants del barri que els seus fundadors van somiar com a activa, de qualitat i arrelada a la cultura catalana.

Un somni fet realitat

sant-jordi-castellers1

L’Escola Proa és el somni d’unes famílies del barri fet realitat gràcies al seu propi esforç i compromís. L’actual comunitat educativa de l’Escola Proa és i se sent hereva d’aquest somni …

Una escola catalana

som-i-serem-escola-catalana-2

Volem ser fidels a la realitat del país a través de la nostra llengua i la nostra cultura, raó per la qual la llengua de comunicació oral i escrita és el català.

Una comunitat

Com a Escola Democràtica, volem formar part d’una societat oberta, participativa i lliure i per tant preparem els alumnes perquè hi visquin com a ciutadans responsables i col·laborin activament en la seva millora.

Un referent

escola-edifici-esterior2

L’Escola Proa evoluciona i es renova per servir les generacions dels temps actuals i del futur.