Jornades de bones pràctiques

L’Escola Proa participa activament en esdeveniments educatius i jornades de bones pràctiques intercanviant experiències exitoses.

Jornada de bones pràctiques organitzada per l’AEC
En Josep Maria Martorell, en Quim Mairal i la Mònica Garcia expliquen l’activitat del Cel Bru durant els darrers 26 anys.

Objectius: organització, treball de coeducació entre les famílies i l’escola, experiència vital, entre d’altres, van ser els eixos principals de l’exposició.

Jornada sobre l’aprenentatge per tasques organitzada per la Fundació Tr@ms en col·laboració amb l’editorial Teide
En Jordi Àlvarez explica l’experiència pedagògica d’enguany. Protagonisme de l’alumne, paper de l’educador, currículum, organització, avaluació van ser els principals centres d’interès.