Equipament Esportiu

L’escola disposa d’una gamma de roba corporativa per a infantsjoves i adults.

Dessuadores, jaquetes, samarretes i pantalons esportius, amb patronatge unisex i femení en moltes de les peces de roba.

Pots consultar el catàleg complet, fer les teves comandes i emprovar-te la roba abans de fer la compra.

Les compres les heu de fer a través del formulari on hi trobareu també la informació detallada del procediment. L’escola farà una comanda setmanal al proveïdor sempre que hi hagi un mínim d’unitats sol·licitades i el temps de confecció de la roba és, aproximadament, de 4 setmanes.

El punt d’atenció on podreu emprovar-vos la roba i recollir les comandes és la consergeria de c/Gavà (edifici de secundària) i l’horari és de 15h a 19’15h de dilluns a divendres. Un cop feta la vostra compra, us avisarem via correu electrònic quan la tinguem apunt per poder-la recollir. Haureu de mostrar el DNI de qui ha fet la comanada o bé disposar d’una autorització on constin els números de DNI de la persona autoritzada i de qui autoritza la recollida.

Per a informació i consultes poseu-vos en contacte amb nosaltres a l’adreça: comandes@escola-proa.cat