Celebració dels Oscars Proa de Cinema Low Cost

A Cultura audiovisual els alumnes de 1r de Batxillerat han celebrat l’entrega de premis Oscars Proa de Cinema Low Cost, un espectacle memorable ple de glamour i artistes de referència del 7è art.

Oscars Proa Cinema Low Cost

Una i 28 cadires. Part II: Catàleg de cadires IKEA (alternatiu)

L’experimentació prèvia entre cadira i cos ha portat als alumnes a l’exercici de combinar dues cadires per trobar noves formes de mobiliari (algunes absurdes tenint en compte la funció). La creació d’un catàleg IKEA porta el disseny al límit de l’absurditat i l’humor, sense oblidar la reflexió crítica sobre la societat de consum i la producció en massa.

Lluís Belmonte

Una i 28 cadires. Part 1: Experimentem des de l’objecte, l’espai i el cos.

Els alumnes de 2n de Batxillerat, a l’assignatura de Història i Fonaments de les arts II, han fet un taller per reflexionar sobre l’obra d’art com a concepte, com a objecte quotidià i les seves relacions amb l’espai arquitectònic, l’espai corporal i l’espai emocional.

Les cadires són objectes molt presents a la vida quotidiana dels alumnes. En aquest taller els alumnes han reflexionat sobre l’objecte, la funció i la implicació política i educativa, subvertint el llenguatge, la forma i l’espai, hem buscat l’experimentació i el joc per redefinir el marc conceptual i polític de les aules.

Una i tres cadires, Joseph Kosuth 1965

MasterClass de Cal·ligrafia amb Oriol Miró

Aquest curs hem tingut l’oportunitat a la classe de disseny de realitzar una masterclass amb el cal·lígraf i ex-alumne de l’escola Oriol Miró.
L’Oriol té una carrera consolidada com a cal·ligraf freelance i també imparteix classes en estudis de disseny de nivell universitari, per exemple a escoles de disseny com Elisava, Idep o Eina. Per tot plegat aquesta masterclass ens fa especial il·lusió, per a veure alguns dels seus treballs podeu consultar els següents enllaços:

MASTERCLASS DE DISSENY DE PERSONATGES PER DANI GÓMEZ

Dimecres 9 de maig els alumnes de Dibuix Artístic de 1r de Batxillerat han tingut l’oportunitat de rebre una masterclass de l’il·lustrador barceloní Dani Gómez (danigomez.art).

Al llarg de la sessió s’han tractat els conceptes bàsics de la creació de personatges i s’han aplicat diferents tècniques per poder agilitzar el procés de disseny.

Moltes gràcies Dani! Ha estat un plaer assistir a la teva classe. T’esperem el curs vinent.