Exposició de l’artístic de Proa

Ens fa molta il·lusió publicar que demà dimecres 14 de març inaugurarem una exposició de l’artístic de Proa a la Sala Nova de Sant Medir.

Sota el lema o concepte de tranformació l’alumnat de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat Artístic han fet una interpretació personal del què suggereix aquesta idea. A l’exposició hi podrem veure fotografia, dibuix analògic i digital, pintura, fotomuntatge….un ampli ventall de tècniques al servei de la idea de canvi, de transformació. És per aquest motiu que el títol de l’exposició és transformacions, per donar una visió múltiple i recollir les diferents interpretacions d’aquest terme.

Avui ja estem ultimant el muntatge expositiu amb la classe d’EviP de 4t d’ESO, demà continuarem el muntatge amb l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat.  Esperem que quedi molt bé i que ho vingueu a comprovar. Us hi esperem demà al C/Constitució, 17 de 18 a 20h.