Visita a l’antic Mercat del Born

Els alumnes de 4t d’ESO de han visitat el Born CCM de Barcelona. Contemplar el jaciment de l ‘Antic Mercat del Born és fer una aproximació a la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII, i és trepitjar els carrers de la ciutat que va resistir el setge de les tropes de Felip V fins la capitulació de l’11 de setembre de 1714.

Xerrada per la Marató de Tv3

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut una xerrada sobre la Marató de TV3 d’enguany que serà per  a les malalties minoritàries

Visita al Museu d’Història de Barcelona

Els alumnes de 2n d’ESO estan treballant Roma des de la matèria de Socials i han visitat el MUHBA per trepitjar la Barcelona romana.

Gamificació de recursos retòrics

Activitat de gamificació a l’aula per repassar i interioritzar els recursos retòrics.
Primer l’hem preparada i, un cop ja feta, hem pogut jugar i aprendre. Treballem un total de 56 recursos a la Literatura castellana de modalitat de 2n de Batxillerat, però el joc inclou tots els que entren al glossari de Castellà per a la selectivitat.

Sortida Projecte Barcelona

Segon d’ESO va visitar dimarts passat el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament de Barcelona com a activitat dins del projecte Coneguem Barcelona, que estan duent a terme. Properament també faran un recorregut per Barcelona seguint un itinerari que prèviament han preparat.

Colònies 1r ESO Espluga de Francolí

Els alumnes de 1r d’ESO ja estan de colònies a l’Espluga de Francolí. Alguns ja han passat per la cova, sabeu qui són?

A primer parlem del canvi climàtic

Avui divendres 27, tenint pressent que hi havia convocada una vaga pel canvi climàtic, hem parlat a classe sobre aquest fenomen i com podem mirar de posar el nostre granet de sorra per minimitzar el seu impacte.

Hem fet una activitat conjunta que ha consistit en aportar coses que ja fem i altres que podríem millorar. Com a resultat ha sorgit un mural d’aportacions que hem llegit i comentat a classe.